OdNowa

Witajcie!
Już nie pamiętam, kiedy ostatnio opublikowałam tu jakiś nowy wpis. Wchodząc na swojego bloga okazuje się, że od tego czasu minęło już półtorej roku! Ojej... W tym czasie bardzo dużo się w moim życiu zmieniło. Wyszłam za mąż i niedawno urodziłam synka:) Teraz postanowiłam zacząć coś robić dla siebie, czyli rozwijać swoje pasje. Od czasu do czasu robię jeszcze kartki, choć nie zawsze uda mi się zrobić zdjęcie, nie mówiąc już potem o wstawieniu go na bloga. Jednak mam teraz jakiś dziwny pociąg do innej mojej pasji - pieczenia ciast, ciasteczek, tortów,... Jednym słowem wszystkiego co pyszne i słodkie. Myślę, że tym będę się teraz głownie zajmować na blogu, choć kartki jeszcze pewnie też się pojawią;)

Na dobry początek przedstawiam Wam deser w pucharkach. Jego warstwy to:
1. Pokruszone herbatniki
2. Bita śmietana
3. Zmiksowane brzoskwinie (pół puszki brzoskwiń bez zalewy)
4. Bita śmietana z białą czekoladą (pół rozpuszczonej, lekko ostudzonej tabliczki czekolady dodać do ubitej śmietany)
5. Pokruszone herbatniki
6. Rozetka z bitej śmietany do dekoracji


Prawda, że proste:) Najlepiej jak deser postoi w lodówce przez noc i przejdzie smakami, a herbatniki odrobinę nawilgną. Pyszota;)
Pozdrawiam serdecznie,
Asia

Komentarze

Popularne posty